שירותי קידום אתרים אורגני

שירותי קידום האתרים שלנו בגוגל יכולים לעזור לכם להתברג בעמודי החיפוש הראשונים של גוגל. רוצים עוד פרטים? 

שירותי קידום אתרים אורגני ואסטרטגיית שיווק דיגיטלי

אופטימיזציה למנועי חיפוש לתנועה אורגנית ממוקדת

שירותי קידום אתרים אורגני לאופטימיזציה של מנועי חיפוש הפכו לחלק בלתי נפרד מהדרך להעלות את הדירוג של העסק שלך במנועי החיפוש כדי לייצר לידים איכותיים ולהגדיל את ההכנסות השל העסק.

לכל חברת קידום אתרים יש אסטרטגיה, גישה ושירותים משלה בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי, אך מעטים מאוד הם בעלי נתונים מוכחים לדירוג אורגני … אשר דוחפים אתרי לקוחות גבוה בתוצאות החיפוש וממירים תנועה אורגנית אשר הופכים ללידים ומכירות אונליין.

מהי חברת קידום אתרים אורגני?

סייטמאסטר היא סוכנות קידום אתרים אורגנית המתמקדת בשיפור תעבורת החיפוש של גוגל האורגני ובדירוג אתר גבוה באופן אורגני בדפי תוצאות של מנועי חיפוש. סייטמאסורמציעה שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לעסקים הזקוקים לנראות מקוונת על מנת להגיע ליעדים שלהם.

מהם היתרונות של שירותי קידום אתרים אורגניים?

מדוע עסקים זקוקים לתנועה אורגנית?

אופטימיזציה למנועי חיפוש מספקת החזר ROI טוב יותר לאתר שלך

פרסום ממומן (PPC) יכול לייצר תוצאות מהירות יותר אך הוא יקר יותר בטווח הארוך. כסף שהוצא על שירותי שיווק באינטרנט שנועד להגביר את התנועה האורגנית ולקבל דרוג גבוה בגוגל מספק תוצאות להרבה יותר זמן מההוצאות של תשלום לקליק.

הנה כמה סיבות מדוע אופטימיזציה למנועי חיפוש היא פיתרון שיווקי טוב יותר לטווח הארוך:

  • קידום אתרים אורגני משתלם. PPC יעיל רק אם הלקוח משלם עבורו בעקביות. מצד שני, שימוש בשירותי SEO להגברת התנועה האורגנית יבטיח החזר ROI מתמשך.
  • אסטרטגיות אופטימיזציה מגדילות את נתח השוק. כאשר עסקים משתמשים בשירותי קידום אתרים אורגני באופן רציף, זה יעניק להם יתרון מול המתחרים ויחזק את המקום שלהם בדירוג מנועי החיפוש.
  • מיטוב החיפוש מספק אמינות. רוב המשתמשים אינם סומכים על פרסומות בתשלום ובוחרים בתוצאת החיפוש האורגנית הראשונה שהם רואים. דירוג אתר באופן אורגני פירושו שעברת את מבחן גוגל וזה משרה אמון צרכני.
  • דירוג מוגבר מספק תעבורה רגילה ואיכותית. משתמשים בדרך כלל בוחרים את התוצאות המובילות במנועי החיפוש לכל שאילתה שיש להם. היותו האתר הראשון בו הם נתקלים, פירושו תנועה גבוהה יותר ויותר לידים ומכירות.
  • שיווק מקוון מכסה את כל בסיסי העסק. קידום אתרים מסייע בזיהוי מה חסר או צריך עסק לשפר עבור הנוכחות הדיגיטלית שלו. מעקב אחר התנהגות המבקרים באתר חשוב לתכנן אסטרטגיה שתניב תוצאות חזקות.
  • שיווק באינטרנט וקידום אתרים קיימים בטווח הארוך. בניגוד ל- PPC, קידום אתרים הוא תהליך מדוקדק שמתפתח עם הזמן כדי להתאים לנוף המקוון המשתנה כל הזמן. למרות שהוא לא יניב תוצאות במהירות, הוא יבנה את המותג עד שהוא יהפוך לדבר הראשון שמשתמשים מחפשים.

מדוע שירותי קידום אתרים אורגני חשובים?

עסקים צריכים תמיד לבחון את ההחזר על השקעתם כדי לאמת את הוצאות השיווק המקוון שלהם.

שירותי קידום אתרים אורגני יעילים יותר לטווח הארוך בהשוואה לפרסום בתשלום לקליק ומשלמים דיבידנדים הרבה מעבר לאלה של פרסומות בתשלום. אופטימיזציה של מילות מפתח, קישורים נכנסים ויצירת תוכן איכותי תעניק דחיפה נחוצה למראה העסק, למיתוג ולתעבורת האתר

אספקת שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש מבוססי נתונים לצמיחה של תעבורת האתר.

דירוג אורגני צובר הרבה יותר תנועה ממסעות פרסום בתשלום עם מספרים, תלוי במפתח הדמוגרפיה של מילות המפתח והקהל, של למעלה מ- 75% מהקליקים של המשתמשים בדף. רישומים בתשלום נעים בין 15 ל -20 אחוזים מהקליקים על אתרים שמותירים אתרים שלא יכולים להגיע לאחוז גדול של צרכנים ממוקדים המחפשים את המוצר או השירות שלהם.

אופטימיזציה לתנועה אורגנית

עסקים שהינם חדשים בעולם הדיגיטלי ישאלו לא פעם כיצד ניתן להגיע לשוק היעד שלהם ולשפר את קידום האתר שלהם בשוק כה צפוף? אם נישת לקוחות רוויה מאוד, קשה עוד יותר לחדור לשוק ולהשיג מיקום משמעותי בתוצאות החיפוש. אז איך הם עושים את זה?

התשובה: תוכנית עם SEO המונעת על ידי נתונים, מחקר וניתוח! הסוד הוא במתמטיקה.

קידום אורני במנועי חיפוש - איך מגיעים לתוצאות?

כדי להגיע לשוק הממוקד הנכון שיספק תוצאות אנו משתמשים בתהליכים הבאים:

  • מחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח. לדעת מה הגולשים מקלידים כאשר הם מחפשים מוצר או שירות חשוב. אך חשוב עוד יותר הוא הבנת התוכן הדרוש לתיאור מילות מפתח אלה ובניית דף הממלא את שאילתת המשתמשים בכדי לספק דירוג גבוה.
  • מחקר מתחרים. חשוב ללמוד למה ואיך המתחרים מדורגים במנועי חיפוש. אילו גורמים בדף ומחוצה לו מאפשרים להם לדירוג גבוה בעוד שאתרים אחרים אינם מוצגים בעמוד הראשון.
  • קידום Onsite. מילות מפתח אינן הדבר היחיד שיש לקחת בחשבון אלא גם עיצוב האתר, מהירות העמוד, תוכן, שימושיות ומעורבות משתמשים. אנו מנתחים מאות מאפייני אתרים אשר בודקים כיצד ניתן לשפר את הדירוגים במנוע החיפוש.
  • אסטרטגיית תוכן. יצירת תוכן איכותי תביא יותר תנועה לאתר במיוחד אם התוכן מספק את צורכי המשתמשים. פתרון שאילתת חיפוש למשתמש חשובה בהרבה מאורך התוכן או מילוי מילות מפתח בדף.
  • בניית קישורים טבעית. בניית קישורים טבעית מורכבת מיצירת תוכן איכותי שאתרים אחרים מקשרים אליו כמשאב מקוון יקר ערך. זוהי אסטרטגיית SEO בטוחה וחזקה לבניית סמכות אתרים ודפים.
  • מהירות דפי האתר מהווה גורם דירוג חשוב, הגברת המהירות במכשירים ניידים מעלה את שיעורי ההמרה ויכולה להגביר את דירוג החיפוש האורגני. לחץ כאן לבדיקת מהירות האתר שלך באמצעות כלי בדיקת המהירות של גוגל.