7 טיפים לקידום אתרים מקומי עבור עסקים מקומיים

תוכן העניינים

אז למה קידום אתרים מקומי ? כי זה לא באמת משנה אם אתה חברה בע"מ ענקית או עוסק פטור, אם אתה רוצה להתחרות בשוק שלך, תצטרך לוודא שהאתר שלך מדורג היטב במנועי החיפוש הגדולים. יותר ויותר אנשים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים או שירותים מקומיים, וחברות שמזניחות את נוכחותן באינטרנט מסתכנות באובדן היתרון התחרותי שלהן.

אם אתה מנהל עסק מקומי וברצונך להשיג נתח גדול יותר מהשוק בעירך או באזור שלך, תצטרך להשיג לעצמך חשיפה רבה יותר בעזרת קידום אתרים מקומי – וכדי לעשות זאת, עליך להחיל סדרה של טכניקות קידום אתרים לוקאלי באתר שלך ובגוגל מיי ביזנס.

האם קשה לדרג אתר בחיפוש לוקאלי?

בסופו של דבר, האלגוריתם של גוגל אחראי להחליט אילו דפי אינטרנט הם הרלוונטיים ביותר לחיפוש ביטויים מסויימים (ואלו הם הדפים שיופיעו במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש האורגניות). קוד מורכב זה מסתמך במידה רבה על מגוון רחב של אותות – המכונים גורמי דירוג – כדי לקבוע אם דף יהווה משאב מתאים למשתמש או לא, והאם כדאי להציג אותו לגולש.

הבעיה היא שגוגל תמיד משפרת ומעדנת את האלגוריתם שלה כדי לספק חוויה טובה יותר לגולשים, וזה אומר שגורמי הדירוג הללו משתנים כל הזמן. לכן, למרות שלא קשה במיוחד להבטיח שהאתר שלך ידורג היטב בחיפושים מקומיים, אתה צריך לוודא שאתה משתמש בטקטיקות ה- SEO הנכונות אם אתה רוצה להשיג את המיקומים החשובים ביותר בדף הראשון.

כיצד אוכל 'לעשות' קידום אתרים מקומי בדף?

יש שם המון ייעוץ SEO מקומי מנוגד לאתר, ואם אתה חדש לגמרי במושג אופטימיזציה למנועי חיפוש, קשה לדעת מאיפה להתחיל. זו הסיבה שהרכבנו רשימה של שבעת שיטות החיפוש המקומיות החכמות ביותר. עקוב אחר הטיפים שלנו למטה, ועליך לראות שיפור משמעותי בנוכחות האורגנית שלך בתוך כמה ימים.

הוסף כתובת מקומית רלוונטית לאתר שלך

זה אולי נשמע פשוט, אבל נתקלנו בהרבה עסקים שמעוניינים להתברג בדירוג גבוה במיקום מסוים אך עדיין לא מציגים את כתובתם המקומית בשום מקום באתר שלהם!

אם לא נעים לך להציג את הכתובת הפיזית שלך באופן מקוון, או שהעסק שלך אכן רשום במקום אחר, שקול להגדיר כתובת וירטואלית במיקום הממוקד שלך אצל ספק משרד וירטואלי מהימן.

בצע סדר במטא טאגים שלך

המטא תגים שלך יושבים בקוד שמאחורי דפי האינטרנט שלך, ולעתים קרובות הם מהווים את נקודת המפגש הראשונה של כל סורק מנועי חיפוש שרוצה ללמוד יותר על מה האתר שלך מייצג.

השתמש בכותרת המטא שלך בכדי לציין בבירור את אופי המוצר או השירות שלך ואת האזור שאתה יכול לכסות. באופן דומה, כלול אזכור של ההיצע שלך ושל האזור הממוקד שלך בתיאור המטא שלך כדי להבהיר פעמיים לגוגל באילו מילות מפתח אתה רוצה להתברג.

זכור כי כותרות ותיאורי המטא של הדף שלך יופיעו מתחת לכתובת האתר של האתר שלך ברישומים, כך שהם אינם מותאמים במיוחד ל- קידום אתרים מקומי, אך הם צריכים לפנות ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

השתמש היטב בנתונים מובנים – סכמות

נתונים מובנים – שלעתים קרובות סכמות – פועלים באופן דומה לתגי מטא בכך שהם יושבים 'מאחורי' דפי האינטרנט שלך ולא נראים מיד למשתמש. עם זאת, חשוב לספק לסורקים של מנועי החיפוש של גוגל מידע רב על תוכן האתר שלך, ולכן הוא צריך להיות מדויק ומעודכן בכל עת אם אתה רוצה את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג טוב.

מי מכם שלא בטוח בכתיבת קוד סכימה יכול להשתמש בכלי מדגיש הנתונים של גוגל עצמו כדי לסמן דפוסי נתונים מובנים בסיסיים באתר שלכם.

שפרו את מהירות האתר שלכם

הלקוחות שלך ישתעממו במהירות ויהפכו מתוסכלים אם האתר שלך איטי, מסורבל וקשה לשימוש – וכך גם גוגל!

לקבלת התוצאות הטובות ביותר בדפי החיפוש ומחוצה להן, ודא שדפי האתר שלך נטענים במהירות, ובמיוחד במכשירים ניידים. יש הרבה כלים בחינם שיכולים לעזור לך לבדוק את זמני הטעינה הנוכחיים שלך; נסה את Google PageSpeed ​​Insights כשלב ראשון, ואם אתה רוצה סיכום מעמיק יותר של ביצועי האתר שלך, הרץ את הדומיין שלך דרך Pingdom או GTMetrix.

הוסף את האתר לאינדקסים ברשת האינטרנט

יצירת רישומים אמיתיים באינדקסים של אתרים בעלות סמכות גבוהה יעניקו לך חשיפה נהדרת בפלטפורמות אלה – והיא תתן לעבודת קידום האתרים המקומי שלך דחיפה גדולה מאוד.

כשאתה מוסיף את החברה שלך לאינדקסים שונים, ודא ששמך, כתובתך ומספר הטלפון שלך כתובים בכל פעם באותו הפורמט בדיוק. שמירה על עקביות מקלה על גוגל לזהות אזכורים שלך ברחבי הרשת.

שמירה על עקביות הפרטים שלך מקלה על גוגל לזהות 'אזכורים' לעסק שלך ברחבי האינטרנט.

שמור תיעוד של הכניסות שלך לכל אינדקס, מכיוון שאם אחד מפרטי העסק שלך ישתנה, יהיה עליך לחזור ולעדכן כל רישום שביצעת עד כה. זה ייקח זמן, אבל זה יהיה שווה את זה בטווח הארוך!

הירשם, בצע אופטימיזציה ואמת את הרישום שלך ב- Google לעסק שלי

אם כבר מדברים על אינדקסים, יהיה עליך להגדיר את פרופיל החברה שלך באמצעות Google my Business, אינדקס החברות של גוגל עצמו. זה בחינם, וזה יגדיל את הסיכויים שלך להירשם בסעיף 'שלוש חבילות' הידוע לשמצה של מנוע החיפוש, שבתורו יביא אותך מול מאגר רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן מקומי את מה שיש לך להציע.

תבע את הרישום שלך על ידי  לחיצה כאן. הזן את פרטי החברה שלך, דאג להבטיח שהפרטים שלך יופיעו באותו פורמט כמו כל הרישומים הקודמים, ובחר את הקטגוריות הרלוונטיות ביותר עבורך. לאחר מכן תתבקש לעקוב אחר תהליך אימות; זהו שלב חיוני אם אתה רוצה שהרישום שלך יתווסף לאינדקס. בדרך כלל, תצטרך להמתין לגלויה בדואר המכילה מספר PIN ייחודי שיאפשר לך לאמת את הרישום שלך.

חשוב להוסיף גם הרבה תמונות לפרופיל שלך ב- Google לעסק שלי. פעולה זו תתן למשתמשים שלך משהו לקיים איתו אינטראקציה, מה שישפר את המעורבות ברישום שלך וישלח איתותים חיוביים עוד יותר לבוטים הסורקים של גוגל.

בקש ביקורות!

ככל שתוכלו לקבל ביקורות (חיוביות!) יותר ברשת, גוגל תאמין יותר בעסק שלכם.

ביקורות אינן רק כלי שיווקי מבריק כאשר עושים קידום אתרים מקומי – הן גם אינדיקטור ברור לכך שהחברה שלך אמינה ובעלת מוניטין, וגוגל אוהבת הוכחה שאתה עושה עבודה טובה! אתה יכול לבקש מהלקוחות שלך להשאיר לך משוב על מגוון עצום של פלטפורמות, כולל פייסבוק, Trustpilot ואפילו אמזון, אך לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תבקש מהם להוסיף את מילותיהם הטובות לרישום שלך ב- Google.