SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

תוכן העניינים

תחילת העבודה עם SEMRush

הדרך הטובה ביותר להבין את SEMRUSH זה פשוט להכנס לפלטפורמה וכשהיא פתוחה לכם מול העיניים אתם יכולים לנסות את התכונות השונות בזמן שאתם עוקבים אחרי הצעדים במדריך זה. אז אם עדיין לא עשיתם זאת, קדימה, כנסו עכשיו והירשמו ל- 7 ימי ניסיון שיעניק לכם יותר תוצאות.

אוקי, עכשיו אנחנו מוכנים להתחיל!

בסופו של דבר, מה שאנחנו רוצים לעשות זה להסתכל מאחורי הקלעים על המתחרים שלנו כדי לראות מה הם עושים ומה הם לא עושים. זה יעזור לנו לראות מה עובד טוב ומה לא עובד טוב עבורם. זה יעזור לנו לחזור על טכניקות השיווק המוצלחות שלהם ולגרום לזה לעבוד גם עבורנו. זה באמת מה שעושה את ההבדל בין לנחש מה הולך לעבוד עבור הקמפיין השיווקי שלנו לבין באמת לדעת שהקמפיין שלנו הולך לעבוד כי אנו יכולים לראות תוצאות מוכחות של המתחרים שלנו בתוך המערכת של Semrush.

לוח הבקרה של SEMRush

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות ב- SEMRush (שתוכלו לעשות באמצעות לוח הבקרה שלכם לאחר הכניסה או ישירות מדף הבית של SEMRush), הוא להזין את שם הדומיין שלכם בתיבת החיפוש הראשית כאן. לאחר הזנת שם הדומיין שלכם, לחצו על ניתוח דומיין > סקירה כללית מתפריט שמאל (Domain Overview).

זה ייתן לכם סקירה כללית של האתר שהכנסתם בתיבת החיפוש. אנו נסתכל על המתחרים שלנו בעוד דקה, אך לפני שנעשה זאת, אנו רוצים להתחיל עם אתר משלנו כדי שיהיה לנו מדד טוב יותר לאן אנו נמצאים כדי שנוכל להשוות טוב יותר את האתר שלנו למתחרים.

המסך הראשון של SEMRUSH

עכשיו סמראש תתן לכם, כפי שבטח כבר ניחשתם , סקירה כללית של כל הנתונים עבור דומיין מסוים זה. כאן תראו:

  • מספרי תעבורת החיפוש האורגניים שלכם
  • כל מספרי תעבורת החיפוש הממומן
  • מילות המפתח האורגניות המובילות שלכם
  • המתחרים העיקריים שלך
  • מפת מיקום תחרותית (עליה נדבר עוד מעט)
  • קישורים חוזרים שמצביעים לאתר שלכם
  • טקסט העוגן המשומש ביותר

     

זה יוביל אתכם לתצוגת תרשים של ביטויים הכולל מידע נוסף כגון מיקומי חיפוש, נפח חיפוש, מחיר לקליק, לפי עמודים, תנועה וכן הלאה. אז יש כאן הרבה אפשרויות. אתם יכולים אפילו לחפש מילות מפתח ספציפיות.

כך שעל ידי שימוש בתצוגה זו ב- Semrush תוכלו לראות בתוך כשישים שניות, כמה תנועה אורגנית ותנועה בתשלום מקבל האתר, לכמה מילות מפתח יש דירוגים חזקים וכמה קישורים נדרשים בכדי לעקוף את המתחרים.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

אם נחזור למסך הסקירה הכללית של הדומיין לשנייה, תוכלו להבחין גם שכאשר אתם מסתכלים על חלקים מסוימים, כמו מילות מפתח אורגניות מובילות, תוכלו ללחוץ על 'תצוגה לדו"ח' בתחתית הרשימה כדי להעביר אותה לרשימה המלאה של מילות מפתח של סמראש. אם ברצונכם להוריד את כל המידע הזה לדו"ח, תוכלו פשוט ללחוץ על כפתור ה- PDF בראש הדוח ותוכלו לשלוח את הדוח בדוא"ל, לתזמן את הדוח שיישלח מאוחר יותר ואף למתג אותו אם תזדקקו לשלוח אותו ללקוח.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

כיצד למצוא את המתחרים של מילות המפתח שלך

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

כעת, כשיש לכם מידע נוסף על האתר עליו אתם עובדים, אתם תרצו לבדוק מי הם המתחרים האורגניים האמיתיים שלכם. לשם כך אתם צריכים ללכת לאזור ניתוח הדומיינים וללחוץ על מתחרים (Competitors) תחת סעיף המחקר האורגני של Semrush. כאן תראו את מפת המיקומים של המתחרים שראיתם במסך הסקירה הראשי.

גרף זה יעזור לכם לראות היכן אתם מדורגים בהשוואה למתחרים מבחינת מספר הדירוגים המובילים של מילות המפתח וכמות התנועה הכוללת שאתר זה מקבל בפועל. זה יראה לכם מי הם המתחרים העיקריים שלכם בפועל וכך תוכלו לבדוק ע"י העמדת מצביע העכבר מעל כל אחד מהמעגלים שבתרשים בכדי לראות מידע נוסף הכולל סקירה כללית של מילות המפתח ומספרי התנועה. לחיצה על המעגל בפועל תוביל אתכם למידע מפורט יותר על המתחרה המסוים הזה.

כשתעשו זאת, תראו שזה יחזיר אתכם למסך סקירת הדומיין, שם תוכלו לקבל מושג טוב יותר על מספרי תעבורת החיפוש האורגני, החיפוש בתשלום, כמות קישורים, מילות מפתח וכו…. אבל אני חוזר לדף האחרון, כי יש כאן הרבה נתונים חשובים מתחת למפה.

 

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

מתחת לתרשים תמצאו רשימה מלאה של כל המתחרים האורגניים שלכם. אז אתם יכולים לראות עבור אתר מסוים זה, שיש לו 34 מתחרים אורגניים. גם אם אתם מתמודדים עם אתר קטן או גדול יותר, זה ממש כאן, חוסך זמן אדיר מהצורך למשוך לא רק את כל המידע מהמתחרים אלא את כל המספרים האלה באופן ידני. יש כמה דברים שאני אוהב לבדוק פה.

רמת תחרות: זה מבוסס על מספר מילות המפתח שהאתר מדורג עליהן בפועל ושילוב של זה וכמה מילות מפתח נפוצות יש לך עם אותו מתחרה.

מילות מפתח נפוצות: זהו מספר ביטויים המשותפים שלכם למתחרה מסוים זה בלבד.

מילות מפתח של SE: מספר מילות המפתח שמעבירות תנועה לאתר בפועל.

כל הנתונים האלו מבוססים על דירוגים במאה תוצאות החיפוש המובילות. אבל כדי לתת לנו מושג מי באמת המתחרים העיקריים שלנו, אנו צריכים להתמקד בעמודת מילות המפתח הנפוצות. אנו עושים זאת מכיוון שמתחרים אלה עם המספר הגבוה ביותר של מילות מפתח מכוונים לאותם הביטויים שאנו רוצה לקדם.

עכשיו שיש לכם רשימה מלאה של המתחרים המובילים שלכם, אתם תרצו לצלול קצת יותר לעומק. לשם כך, לחצו על המספר שמתחת לעמודת מילות המפתח הנפוצות עבור המתחרה המוביל שלכם. זה יציג בפניכם דומיין לפי השוואת דומיינים, כך שתוכלו למעשה לבדוק את כל הדירוגים של מילות מפתח ספציפיות והיכן אתם מדורגים בהשוואה למתחרה.

זה באמת מועיל כאשר אתם יכולים להסתכל על כל הביטויים המובילים שלהם, אתם יכולים לראות היכן אתם עולים על המתחרה ואיפה המתחרה עולה עליכם כך שתוכל להבין על אילו ביטויים כדאי למקד את הקמפיין. סמראש מאפשרת לכם בדיוק את זה!

ניתוח ההמתחרים בעזרת SEMRUSH

כעת, כשאנו יודעים מיהם המתחרים שלנו, אנו רוצים להתחיל לנתח את האסטרטגיות שלהם, לקבוע אילו ביטויים הם מתכוונים לקדם וכיצד הם מתכוונים לעשות זאת. אז נתחיל עם לקחת את המתחרה המוביל שמצאנו בסעיף מילות המפתח הנפוצות ולהכניס את כתובת האתר שלהם לתיבת החיפוש שבראש העמוד. אם נחזור לסעיף ניתוח הדומיינים תחת מחקר אורגני, אנו רוצים להסתכל בדוח העמדות כדי לראות היכן המתחרה שלנו מדורג עבור מילות מפתח ספציפיות.

זה ייתן לנו סקירה כללית של ביצועי החיפוש של המתחרים, כמה תנועה האתר שלהם מקבל ואת הערך של אותה תנועה אם הם אכן השתמשו בפרסום בתשלום. התרשים כאן יראה לכם אם הם חווים עלייה או ירידה בתנועה, כך שתוכלו לראות אם קיים קמפיין מוצלח.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

בואו נגיע לדברים הטובים! אנו רוצים לדעת אילו מילות מפתח מעבירות להם הכי הרבה תנועה. גלול מטה לרשימת מיקומי החיפוש האורגני ותמצא רשימה של מילות המפתח המובילות שלהם.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

יש כאן שני טורים גדולים שאתם רוצים לשים לב אליהם:

תנועה (Traffic %): זהו כמות התנועה של האתר שנוצרת על ידי מילת מפתח אחת זו. לכןבמקרה הזה אתה יכול לראות כמעט תשע באחוזים שֶׁל תנועת האתרים נוצר על ידי מילת המפתח המסוימת בעמודה הראשונה הזו.

תחרות (Competition) : התחרות מבוססת על סולם של אפס לאחד, כאשר התחרות היא הקשה ביותר. זה יעזור לכם לקבוע אם שווה לעקוב אחר הביטוי.

באמצעות תרשים זה, אתם רוצים להיות מסוגלים לעבור ולמיין את הביטויים השונים כדי לראות אם יש ביטויים שאתם מאמינים שיעבדו עבור האתר שלכם. ואז כשאתם מוצאים אותם, אתם יכולים לחקור עוד את הביטויים האלה כדי לגלות כיצד המתחרים מדורגים עבורם. דרך קלה יותר לעשות זאת היא להוריד את הרשימה על ידי לחיצה על כפתור הייצוא בראש התרשים. השתמשו ברשימה זו כדי למצוא את מילות המפתח שהמתחרים שלכם מדורגים עבורן שהאתר שלכם אינו.

לאחר שסיננתם את הרשימה תוכלו למיין לפי הביטויים בעלי נפח החיפוש הגבוה ביותר ותוכלו להתחיל לחקור את מילות המפתח משם. זה יעניק לכם בסיס למציאת ביטויים אפשריים.

ניתוח תוכן ההמתחרים

אנו רוצים לגלות כיצד המתחרים שלנו מדורגים בפועל ואחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא לגלות אילו פיסות תוכן מניבות את התוצאות הגבוהות ביותר עבורם. בואו נחזור אל אזור הניתוח של SEMRUSH ונלחץ על דפים תחת מחקר אורגני. סביר להניח שאתם כבר יודעים כמה חשוב תוכן לדירוגים, כך שאתם באמת רוצים להשקיע קצת זמן בצלילה עמוקה יותר לדפים ספציפיים אלו.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

רשימת עמודים זו ב- SEMrush מציגה לנו את הדפים המדורגים במאה תוצאות החיפוש המובילות. זה נותן לנו מושג כמה תנועה הדף מקבל בכל חודש. לאחר מכן, זה למעשה יראה לנו לאילו ביטויים הדפים למעשה מדורגים, כך שנוכל לקבל כאן הרבה נתונים יקרי ערך. לחיצה על קישור תתן לנו סקירה כללית של דף אינטרנט ספציפי זה במקום האתר כולו.

מסך הסקירה יאמר לכם:

  • כמה תנועת חיפוש אורגנית האתר מקבל
  • כמה קישורים הוא מקבל
  • על אילו ביטויים דף אינטרנט מסוים זה מדורג

מדף זה, גללו מטה לחלק העליון של מילות המפתח האורגניות ולחצו על "קבל דוח מלא". לאחר מכן, בואו נייצא את הרשימה ונבדוק דרכה בכדי לבחור את כל ביטויי הזנב הארוך שיופיעו מכיוון שלרוב זו דרך נהדרת למצוא כמה ביטויים נוספים שאולי התחרות שלכם לא עוסקת בהן באופן פעיל ותוכלו לנצל אותן.

דבר נוסף שאנחנו יכולים לעשות עם תרשים זה הוא להסתכל בעמודה של רמת הקושי של מילות מפתח.

זה ייתן לנו מושג בסולם של 0 עד 100, עד כמה זה יהיה תחרותי לדירוג אורגני עבור מילת המפתח הספציפית הזו. לחיצה על כפתור SERP בעמודה האחרונה תגרום לדף תוצאות החיפוש בפועל של גוגל. זה ידגיש היכן התחרות למעשה מדורגת, אך חשוב מכך היא מאפשרת לי לראות את כל התוצאות המובילות עבור אותה מילת מפתח מסוימת. אז זה המקום בו תוכלו להתחיל במחקרי מילות המפתח שלכם.

אתם יכולים לראות מי עוד מדורג, מדוע הם מדורגים, וזה ייתן לכם מושג טוב יותר על אילו מילות מפתח ללכת, איזה סוג תוכן להפיק, עד כמה מילת המפתח היא תחרותית, ומה תצטרך לעשות כדי לעלות על התחרות.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

העצה הכללית שלי כאן היא ללכת אחרי מתחרה שדומה לאתר שלכם בגודל, בסמכות הדפים ובסמכות הדומיין. במיוחד אם האתר שלכם חדש יותר, נסו לא להתמודד עם האתרים הענקיים שיש שם. זה באמת ייקח לאתר שלכם הרבה זמן לבנות את אותה סמכות ואמון של הדומיין, ולהיות מסוגל באמת ליצור תנועה אמיתית לאתר. התחילו קטן יותר ובנו את הדרך שלכם למעלה. זו דרך קלה יותר צעוד בה.

לבסוף, ברצוני לחזור לרשימת הדפים וללחוץ על סמל החץ בצד ימין של הקישור. זה יוביל אתכם לדף האינטרנט החי. עכשיו מה זה עושה? זה מאפשר לכם לחקור באיזה סוג תוכן האתר משתמש בפועל.

  • באילו תמונות הם משתמשים?
  • האם הם משלבים סרטונים, אינפוגרפיות או שקופיות?
  • באיזה סוג פוסט מדובר?


בדיקה זאת תעזור לכם להבין איזה סוג של תוכן צריך ליצור מכיוון שבסופו של דבר אתם רוצים להיות מסוגלים ליצור פיסת תוכן מדהימה מעל ומעבר למה שהמתחרה פרסם. זה יעזור גם לדירוג שלכם. אם נחזור לרשימת הדפים, לחצו על המספר בעמודת הביטויים עבור הקישור אותו אתם בוחנים כעת.

ייצאו רשימה זו וחפשו ביטויים דומים וקבצו אותם יחד. כעת כשתעברו לשלב יצירת התוכן, תהיה לכם רשימה של וריאציות של מילות מפתח שתוכל להשתמש בהן בתוכן שלכם. מדהים!

אני מקווה שבשלב זה יש לך הרבה ביטויים חדשים וכמה נושאים ותוכן חדשים שתוכלו לשלב באתר שלכם.

מציאת ביטויי זנב ארוך

לאחרונה דיברנו קצת על ביטויי זנב ארוך, אבל אני באמת רוצה לצלול לעומק. כיצד תוכלו למצוא בקלות הרבה ביטויי זנב ארוך שאפשר להשתמש בהם בכדי לדרג את האתר שלכם במנועי החיפוש.
 
אני אוהב ללכת על ביטויי זנב ארוך מכיוון שבדרך כלל יש להם תחרות נמוכה יותר, כך שתוכלו לקבל דירוגים עבור ביטויים שעדיין הולככים להמיר עבורכם, בדרך כלל תוך זמן מהיר יותר. כדי למצוא את הביטויים הללו, בואו נחזור לתפריט השמאלי ונלחץ על סקירה כללית בקטע Analytics למילות מפתח.

הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות כאן הוא להכניס ביטוי שנרצה לבדוק, אז בואו נתחיל בביטוי כללי יחסית. לאחר הזנת הביטוי בתיבת החיפוש, אתם תראו את נפח החיפוש האורגני ואת מחיר הביטוי בממומן, את התחרות ואת מגמות החיפוש.

אבל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לגלול מטה ולהסתכל במילות המפתח בהתאמה לביטוי הכללי שלנו ובסעיפי הביטויים הקשורים. זה המקום בו אנו מקבלים הרבה רעיונות לביטויים אותם נרצה לקדם.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

ביטויים בהתאמה לביטוי הוא המקום בו תוכלו למצוא הרבה רעיונות לביטויי זנב ארוך הכוללים את מילת המפתח שלכם. אז מה שאנחנו נעשה זה ללחוץ על כפתור הדו"ח המלא בתחתית הרשימה.

ברשימת מילות המפתח בהתאמה לביטוי המלא, גללו מטה אל דוח ההתאמה לביטוי. כאן אתם הולכים לראות תרשים שיעניק לכם מגוון מילות מפתח שונות. בראש הרשימה תוכלו לראות באופן ספציפי כמה מילות מפתח הם מספקים בדוח.

תוכלו להבחין שחלק מהביטויים האלה הם ביטויים בעלי זנב ארוך יותר.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

בחיפוש אחר 'עיצוב גינה' אנו מקבלים את הביטויים: 'עיצוב גינה קטנה', 'עיצוב גינה בבית פרטי' ו'עיצוב גינה בכניסה לבית'. תוכלו גם לראות לא רק את נפח החיפוש של כל ביטוי אלא את הקושי של הביטוי, זה מראה לנו כמה קשה יהיה לדרג בפועל הביטויים הספציפיים האלו. 

מאה זה הגבוה ביותר, כך שככל שהוא נמוך יותר, יותר קל יהיה לנו לדרג. בדרך כלל כל ביטוי בטווח ה -30 ומטה ניתן לביצוע בקלות יחסית. זה מתחיל להיות קצת יותר קשה בתוצאה הגבוהה מ- 30.

שוב, ייצאו את הרשימה הזו ומיינו אותה ומיחקו ביטויים שאינכם רוצה להשתמש בהם, אינן רלוונטיים ואין להם כוונת רכישה. תוכל גם לסנן כל ביטוי עם ציון קושי גבוה מדי , כך שתוכלו להתמקד על הביטויים הטובים ביותר. אתם יכול גם לחפש ביטויים דומים וחופפים שניתן לקבץ יחד כך שתוכלו להשתמש בהם באותו תוכן.

זה יעזור לך  בכך שהכותרות והביטויים יכללו באותו מאמר מכיוון שבסופו של דבר, שימוש בווריאציות שונות של הביטוי העיקרי בפוסט שלכם, יעזור לכם לדרג גם את אותו הביטוי. אבל אנחנו לא הולכים לעצור כאן. בואו נלחץ על ביטוי הזנב ארוך שעליו תרצו לכתוב. כעת גללו מטה לרשימת מילות המפתח בהתאמה לביטוי, ולחצו שוב על 'צפה בדוח המלא'.

כעת יש לכם רשימה של ביטויי זנב ארוך שתוכלו למקד ו / או לכלול ברשימת וריאציות הביטויים שלכם. מידע זה הוא לא יסולא בפז כשמגיעים להחלטה על  נושא לכתוב עליו.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

נחזור שוב למסך מילות המפתח הראשי ב- סמראש ונפנה את תשומת ליבנו לרשימת הביטויים הקשורים. רשימת הביטויים הקשורים מציגה ביטויים הקשורים לביטוי העיקרי שלנו אך לא בהכרח יכילו את אותן מילים מדויקות. גם כאן אנו רוצים ללחוץ על הצגת הדו"ח המלא, וזה ייתן לנו רשימה מלאה נוספת של ביטויים לבחון.

בדיוק כמו בביטויים בהתאמה לביטוי, תוכלו ללחוץ על הביטויים האלה ושוב, זה ייתן לכם את הביטויים הקשורים לכל מונח מסוים. כאן תוכלו להמשיך ולייצא רעיונות אלה, תוכלו לסנן את הביטוי שלכם ולוודא ולקבץ את הביטויים הקשורים אליכם, כך שתוכלו להשתמש בווריאציות של הביטוי העיקרי שלכם בתוכן כדי לעזור בדירוג שלכם.

גניבת ביטויים מהמתחרים שלכם

אנו רוצים להיות מסוגלים לחשוף את הביטויים שהמתחרים שלנו מדורגים עליהם ושאנחנו לא. אתם יכולים לעשות זאת בקלות על ידי חזרה למקטע ניתוח הדומיינים ואז לחיצה על דומיין לעומת דומיין. זה יעזור לך להשוות עד שלושה תחומים זה לצד זה. בואו נעשה השוואה ושים לב לתוצאות החיפוש האורגניות.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

לאחר הזנת הדומיינים שברצונכם להשוות ולחיצה על go, תועברו לתרשים המכיל את כל הביטויים ששני האתרים מדורגים עליהם והיא מספקת את מיקומי הדירוג עבור כל אתר. בואו נלחץ על כפתור 'אפשר תרשימים' בצד ימין למעלה של הדוח.

זה ייתן לכם מושג כמה ביטויים המתחרה מדורג עבורן ואתה לא. אם תרחפו עם העכבר מעל העיגול בתרשים, זה יראה לכם את מספר הביטויים שהאתרים מדורגים עבורן וכמה מאותם ביטויים נפוצים בין שני האתרים.

זה יראה לכם כמה בכמה ביטויים המתחרה שלך מדורג עבורן ואתה לא. מכרה זהב של ממש!

SEMrush תצוגת דומיין לעומת דומיין

אם נחזור לתצוגת הטבלה, אתם יכולים לראות על אילו ביטויים אתם מדורגים לעומת המתחרים. אתם יכולים למיין לפי האתר שלכם או לפי האתר של המתחרה בכדי לקבל מושג בנוגע לפוטנציאל הדירוג. נוכל גם לבדוק על אילו ביטויים המתחרה מדורג במקום הראשון.

אנו יכולים לראות היכן אנו ממוקמים יחסית מבחינת מיקום הדירוג ואיפה המתחרים שלנו מדורגים לפנינו.

SEMRush | סמראש ◀ מדריך שלב אחר שלב + ניסיון ל- 7 ימים בחינם!

כמו כן, תוכלו למיין לפי אתר, לחפש בטבלה היכן יש לכם דירוגים נמוכים מאוד ולהשוות זאת גם לדירוגי המתחרה.

זה יעזור לכם לזהות כמה מילות מפתח שעליהם המתחרה כבר מדורג, ואז לעבור את התהליך הזה שוב, שם נגלה מדוע הם מדורגים עבור ביטויים אלה ונמשיך במחקר שלנו.

גילוי ביטויים חדשים באמצעות Keyword Magic

Keyword Magic Tool

תחת התפריט Keyword Research (ניתוח מילות המפתח), יש כאן כמה אפשרויות. נתחיל עם SEO Keyword Magic שהוא למעשה תכונה חדשה שלא מזמן הוסיפו. כלי זה יעזור לכם לבנות רשימה ענקית של ביטויים פוטנציאליים ולקבץ ביטויים אלה בנישות מסוימות ולהמשיך לנתח אותן.

בואו נסתכל איך זה עובד:

semrush seo keyword magic keyword list

לאחר הקלדת הביטוי שלכם בכלי, תקבלו רשימה של הביטויים השונים. מה שאתם יכולים לעשות כאן הוא לכלול או לא לכלול ביטויים ספציפיים.

כדוגמה, אם אני מחפש את הביטוי 'עיצוב גינה' אבל אני לא רוצה מילות מפתח הכוללות את המילה "קטנה", היא אוטומטית תוציא את זה מהרשימה ותראה את מספרי נפח החיפוש של הביטויים בסדר יורד מלמעלה למטה של התרשים. בשלב הבא נוכל לצמצם זאת לפי נפח החיפוש.

אז נניח שאני רוצה לחפש נפח חיפוש בין 100 ל -1,000. שוב, הפילטר של הכלי הולך לצמצם את התוצאות שלי. כדי למקד לביטויים עם ציון קושי קל יותר, פשוט הגדירר את הטווח בתיבות KD%. עכשיו אתם יכולים לראות את מספר הביטויים שעומדים בקריטריונים שלכם.

זוהי דרך נהדרת לצמצם את כמות הביטויים, במיוחד אם אתם מנסים לקבץ ביטויים יחד וברצונכם למצוא כמה וריאציות דומות. כלי קסם הביטויים של SEMRUSH יעשה לכם חיים קלים.