בניית אתר רספונסיבי המותאם לטלפונים ניידים

אתר רספונסיבי

בניית אתר רספונסיבי המותאם לטלפונים ניידים מאוד פופולריים עכשיו. אך אין טעם לבנות אתר סלולרי מלא רק בשביל לומר עשינו! אם אתה מתכוון לעשות אופטימיזציה לניידים לאתר האינטרנט שלך, כדאי לעשות את זה כמו שצריך! פירוש הדבר, מתן למשתמשים ניידים חוויה ניידת טובה.

מדוע יש חשיבות לחוויה טובה?

  • 57% מהמשתמשים לא ימליצו על עסק עם האתר לטלפונים ניידים בנוי גרוע
  • 40% יפנו לאתר של מתחרה לאחר ניסיון רע עם הניידות
  • 61% מהמשתמשים הניידים מתקשרים לעסק לאחר חיפוש ו -59% מבקרים בעסק
  • 50% מחיפושים לנייד מובילים לרכישה

חוויה טובה, מניבה המרות – כיצד לתת למבקרים באתר לנייד חוויה טובה:

חשוב על הסיבה שהקהל שלך מחפש את העסק שלך בנייד שלו. למשתמשים ניידים יש סיבה ספציפית מאוד לבקר באתר שלך אשר מותאם לנייד. הם עשויים לחפש את פרטי הקשר שלך, שעות הפתיחה, תפריט, או שהם רק רוצים לגלות מה נושא האתר שלך. הם נמצאים בדרכים ויש להם מעט מאוד תשומת לב, כלומר הם לא מוכנים לנווט בכל דף של האתר שלך כדי למצוא את המידע שהם זקוקים לו.

המפתח ליצירת חווית בניית אתר רספונסיבי טובה היא לתת למבקרים שלך את מה שהם מחפשים, מייד, בדף אחד. זאת אומרת שהם לא צריכים להתאמץ,ולגלול דרך אתר מלא על המסך הזעיר שלהם, אשר צפוי לגרום להם לוותר ולפנות לאתרי המתחרים.

הטריק ליצירת אתר רספונסיבי מותאם לנייד מוצלח, אשר מביא להמרות, מעניק עדיפות לתוכן ולתכונות שהמשתמשים בנייד זקוקים להן ביותר. תחשוב על למה הם מבקרים באתר שלך מלכתחילה ושים את כל התכונות שלהם הם זקוקים בדף אחד. שמירה על הכל בדף אחד מפשטת את הניווט ומפחיתה את מספר הצעדים הדרושים להשלמת קריאה לפעולה. דף פשוט אחד פירושו לא ללכת לאיבוד ולא לוותר, וכתוצאה מכך הסבירות להמרה גבוהה יותר, בין אם מדובר בשיחה, מילוי טופס יצירת קשר או ביקור בעסק שלך.

בנית אתר רספונסיבי לעסק אחד פשוט המותאם לנייד, מעניק למבקרי האתר את מה שהם מחפשים ומספק למשתמשים ניידים חוויה טובה, וכתוצאה מכך יהיו יותר המרות ויותר עסקים.

בוא נחשוב ביחד … מהן הסיבות שיגרמו ללקוחות שלך לבקר באתר שלך עם הנייד שלהם? עכשיו, תן להם מה שהם רוצים בדף אחד!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן